WOOLIFE je rodinná firma na výrobu vlnených odevov a doplnkov s viac ako tridsaťročnou tradíciou, ktorú v roku 1990 založila Vlasta Veselíková.

Snažíme sa o poctivé remeselné spracovanie a hlásime sa k baťovskej tradícii služieb zákazníkom, ktorí sú pre nás prvoradí a len ich spokojnosť dáva nášmu úsiliu zmysel. Cieľom nášho úsilia je produkt, ktorý je dokonale pripravený z hľadiska dizajnu a technológie a ktorý uspokojí svojho používateľa a bude mu dlhodobo slúžiť. Kvalita výrobku sa začína výberom surovín a komponentov, preto starostlivo vyberáme len z radu osvedčených dodávateľov z EÚ, Austrálie a Nového Zélandu. Kvalitné komponenty a suroviny spracovávame tradičnými remeselnými postupmi s vysokým podielom ručnej práce a úplnou minimalizáciou odpadu. V nadčasovo jednoduchom, čistom a elegantnom dizajne. Viac v kategórii Woolife & Designers.

A farby? Nám by stačila čierna a biela alebo krémová. To je farba prírodnej čistej vlny. Prečo je to tak? Sú to naše firemné farby, ktoré máme radi a ktoré vyjadrujú všetko, čo je pre nás dôležité. Čiernobiele. Jednoduchosť. Sila, odvaha, jemnosť a nežnosť. Čitateľnosť. Jasnosť. Pravdivosť. Áno alebo nie. Nič medzi tým.

Ako to všetko začalo?

Začínala som od nuly, bez kontaktov, bez peňazí, s jedným starým šijacím strojom. Ale s nadšením, túžbou a vierou, že sa môžem živiť vlastnou prácou. Na prvé poradie materiálov som musel mať strojom napísanú žiadosť a potvrdenie, súhlas a podpis predsedu vtedajšieho MNV - Miestneho národného výboru a vybrať všetky úspory z vlastného prémiového sporenia mládeže PSM", čo bolo asi 10 tisíc. 10 000 KČ. Z úspor môjho manžela Martina sme kúpili chladničku a práčku Tatramat s vrchným plnením, ktorá pri žmýkaní vyskočila naozaj vysoko, ale boli sme radi, že ju máme, spomína na začiatky svojho podnikania pani Vlasta Veselíková. Bolo to v roku 1990, keď bola na materskej dovolenke a premýšľala, ako si vlastnou prácou privyrobiť. "Každá koruna sa hodila na materskej dovolenke, v tom čase sme s malou dcérkou bývali v dvoch malých izbách v dome mojich rodičov. Želanie žiť samostatne bola úplná utópia, bolo to pre nás úplne nedostupné."

Prax a remeselné skúsenosti z práce v KARA a VKUS v.d. boli užitočné, ale Vlasta sa chcela postaviť na vlastné nohy. Veľkí zákazníci nemali záujem a odmietali spolupracovať s neznámou obchodníčkou, takže Vlasta si musela svoje miesto na slnku vydobyť malými krokmi, vysokou kvalitou svojich výrobkov a mimoriadnou trpezlivosťou. Svoje výrobky, v tom čase najmä kožušinové papuče, domácu obuv a detské fusaky a iné vlnené doplnky, začala predávať v najužšom kruhu priateľov, známych "okolo komína". Od čias, keď sa jej podarilo získať prvé objednávky od Baťu a obchodných domov Kotva a Prior, sa veľa zmenilo. Spoločnosť sa pomaly rozvíjala a rástla, až kým v roku 2015 nezmenila svoj názov a právnu formu. Súčasná spoločnosť VITAPUR spol. s r.o. je stále tou istou malou rodinnou firmou, len sme trochu zostarli, ale stále si držíme energiu, hodnoty a princípy, na ktorých bola vybudovaná, dnes možno ešte tvrdšie. Kladieme dôraz predovšetkým na maximálnu kvalitu použitých materiálov, ich dokonalé remeselné spracovanie, používame moderné technológie a stroje. A máme šťastie, že máme šikovných, zručných, schopných a kreatívnych zamestnancov. Toto sú základné stavebné prvky WOOLIFE.

Starostlivosť o zákazníkov je na prvom mieste. Už v prvom roku našej činnosti v roku 1990 sme našim zákazníkom posielali ilustrované PF, novoročné pozdravy a založili tradíciu. Každý rok pripravujeme pre našich zákazníkov PF vo forme komiksovej kresby.

 

Pokračujeme aj v komiksovom spracovaní histórie spoločnosti až po súčasnosť, tu je malá ukážka.

Takto vyzerala titulná stránka e-shopu v roku 2001.

Čo je pre nás dôležité? Spokojný zákazník.

Zákazník je vždy na prvom mieste. Ak sú spokojní, a tým myslíme spokojní z dlhodobého hľadiska, naša práca má zmysel. Snažíme sa mu porozumieť, byť mu čo najviac nápomocní, prispôsobiť sa, starať sa. Vždy ponúknite maximum, ale nesľubujte nemožné. Aby som bol úprimný. Za tridsať rokov našej tvrdej práce sme získali ocenenia od mnohých spokojných zákazníkov, ktorí sa k nám vracajú, často na odporúčanie svojich detí alebo priateľov a známych. Je to naša najväčšia odmena, vážime si ju a ďakujeme vám za ňu.

Kto je teda náš zákazník? Každý človek je individuálny, nedá sa to zovšeobecniť, ale niečo predsa len pozorujeme. Je to človek, ktorý je sám sebou. Je to "moderný konzervatívec". Je odvážny a rozhodný. Cestuje, má za sebou skúsenosti a výsledky. Nemusí nevyhnutne nosiť "značkové" oblečenie s výrazným logom. Je sám sebou, jeho meno je značkou samo osebe. Oblečenie Woolife má túto osobnosť len jemne podčiarknuť svojou čistou a jednoduchou konzervatívnou eleganciou prostredníctvom skrytých remeselných detailov.

Ponúkame vám funkčnú merino bielizeň, vlnené svetre z vlny Merino Extra Fine, merino s kašmírom, vlnené merino košele, bundy a nohavice z jemných talianskych vlnených tkanín, pohodlné posteľné prádlo Kashmir, Merino, Camel, vlnenú domácu obuv, detské plyšáky Kashmir a mnoho ďalších originálnych výrobkov WOOLIFE.

Vlnené výrobky predávame pod ochrannou známkou WOOLIFE. Naše výrobky sú pravidelne testované a od roku 2004 spĺňajú podmienky svetoznámej značky Woolmark pre vlnu. Je to záruka kvality použitého materiálu a hotového výrobku. Viac informácií nájdete tu.

     

Spoločnosť Woolife sú predovšetkým ľudia. Naši milí spolupracovníci, podporovatelia, priatelia, tí, ktorí našu cestu sledovali od začiatku a držali nám palce, ako aj naši verní zákazníci.